• Gramel Dungeon World: Zapudłowany almanach

Czym jeszcze zaskoczy Was przygoda w Dungeon World?

67.16
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 4 dni roboczych
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
Paczkomaty InPost 8.99
Kurier DHL 11.99
Kurier DPD 11.99
Dostępność 2 szt.
Waga 0.4 kg

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Zostaw telefon
Niniejsza książka zawiera sześć "almanachów", czyli zarysów regionów do wykorzystania w Dungeon World z zasadami ekspedycji z dodatku Zdradliwe ostępy. Został napisany z myślą o Mistrzach Gry.   Każdy almanach jest podzielony na następujące kategorie: Szczegóły, Odkrycia oraz Zagrożenia. Wykorzystanie tych kategorii zależy też od zamysłu autorów. Głównym zadaniem tego zbioru jest pokazanie jak dostosować ogólne szablony ze Zdradliwych ostępów, rozbudować je oraz zmienić w zależności od potrzeb.   Szczegóły to rzeczy, które mogą być napotkane lub zauważone w dowolnym momencie przygody. Szczegół może być obecnym w tle smaczkiem ("Na tle białego nieba dostrzegacie ptaki krążące wokół gniazd na ścianie klifu"), lub też czymś, co zachęci Was do dalszej eksploracji ("Dziwny, brzmiący niczym flet dźwięk odbija się echem od ścian kanionu - nie wiecie skąd dochodzi").   Odkrycia to coś interesującego, ale niegroźnego, odnalezionego przez drużynę. Odkrycie może być pomocne, jak na przykład źródełko lub kępa leczniczych ziół, coś ciekawego, jak zarośnięte ruiny czy wejście do jaskini, albo przeszkoda - na przykład bagno lub przepaść.   Zagrożenia to wszystko, co może skrzywdzić postacie, jeżeli nie będziecie dość czujni i ostrożni. Pułapki czy wrogie istoty to najczęstsze przykłady Zagrożeń, ale mogą to też być lawiny kamieni czy nieznana choroba.  
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie