• Gramel Wyprawa za Mur i inne historie: Wyprawa w Nieznane

Bohaterowie ruszają w świat

120.02
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 4 dni roboczych
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
Paczkomaty InPost 8.99
Kurier DHL 11.99
Kurier DPD 11.99
Dostępność 15 szt.
Waga 0.7 kg

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Zostaw telefon
Nad całą krainą gromadzą się czarne chmury. Wasza wioska, Wasi bliscy i Wy sami jesteście w wielkim niebezpieczeństwie. Szeroki świat jest nieznany, pełen groźnych wrogów i bajecznych skarbów. Ty natomiast masz o kilka lat więcej i aż palisz się, by przemierzyć ziemie położone z dala od wioski, śmiało spojrzeć w twarz mrocznym potęgom i okryć się nieśmiertelną chwałą. Nadeszła pora, by zebrać drużynę!   Wyprawa za Mur i inne historie pozwala rozegrać ekscytującą sesję bez żadnych przygotowań. Wyprawa w Nieznane umożliwia natomiast błyskawicznie stworzyć i rozpocząć całą kampanię: gracze i MG wspólnie tworzą mity, legendy i plotki opisujące pełną cudów krainę. W książce znajdziecie wszystko, co koniecznie, by stworzyć świat, przemierzać go i badać, mierzyć się ze strasznymi wrogami oraz zdobywać wspaniałe nagrody.   Reguły grupowego tworzenia kampanii, rozgrywanej we wspólnej piaskownicy. Pakiety zagrożenia, dzięki którym główni niegodziwcy będą wciąż oddziaływać na świat gry. Pomysły na włączanie do drużyny nowych postaci. Zasady tworzenia magicznych przedmiotów w laboratorium, kuźni... albo na szlaku przygód. Cztery pakiety zagrożenia, w tym Splugawiona Ziemia i Mściwy Jaszczur.  
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie