• KeyForge: Masowa mutacja - Pakiet startowy

Symbol: KF11

Wszystko co niezbędne dla dwóch graczy!

109.95 -10% 98.51
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
Paczkomaty InPost 8.99
Kurier DHL 11.99
Kurier DPD 11.99
Dostępność 388 szt.
Waga 1 kg

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Zostaw telefon

Wszystko co niezbędne dla dwóch graczy!

Świat Tygla co i rusz podlega nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywołuje podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam!

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie. 

Pakiet startowy to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć swoją przygodę z walką o skarby Tygla. I to z drugą osobą! W pudełku znajdziesz pokaźny zestaw znaczników, klucze, liczniki łańcuchów i dwie pełnoprawne Talie Archontów.

Czym jest Keyforge?

To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.

Jak to działa?

Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w potężnego Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w Twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.

Zawartość:

  • 2 unikalne talie Archontów
  • 6 żetonów kluczy
  • 22 żetony Æmberu
  • 22 żetony obrażeń
  • 44 znaczniki stanów
  • 2 liczniki łańcuchów
  • 2 żetony łańcuchów
  • streszczenie zasad
  • 2 maty do gry
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie