• KeyForge (edycja angielska): Dark Tidings - Two-Player Starter Set

Symbol: KF14

Wszystko co niezbędne dla dwóch graczy!

105.55
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 4 dni roboczych
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
Paczkomaty InPost 8.99
Kurier DHL 11.99
Kurier DPD 11.99
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Zostaw telefon
Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!   KeyForge: Dark Tidings to:   około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia; sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie;  mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii; złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń.   Two-Player Starter Set to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć swoją przygodę z walką o skarby Tygla. I to z drugą osobą! W pudełku znajdziesz pokaźny zestaw znaczników, klucze, liczniki łańcuchów i dwie pełnoprawne Talie Archontów.   Czym jest Keyforge?   To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.   Jak to działa?   Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny mber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie