• Zamki Burgundii: BIG BOX

Wersja podstawowa z dodatkami!

209.95 -19% 170.59
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 8.99
Kurier DHL 11.99
Kurier DPD 11.99
Dostępność 1365 szt.
Waga 1.84 kg

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Zostaw telefon

Wersja podstawowa z dodatkami!

XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra – wszystko po to, by prześcignąć pozostałych.

Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy.

Na czym to polega?

W swojej turze gracz rzuca dwiema kośćmi. Następnie każdą z nich przyporządkowuje do jednej z czterech wybranych akcji:

  1. Pozyskanie płytki terenu z pola odpowiadającego wartości wybranej kości. 
  2. Umieszczenie płytki terenu na obszarze odpowiadającym wartości wybranej kości. 
  3. Dostarczenie towarów o numerze odpowiadającym wartości wybranej kości. 
  4. Pozyskanie robotników, którzy pozwalają zmienić wynik na kościach.

W ten sposób niezależnie od tego, jakie wyniki na kościach uzyskamy, zawsze możemy zrobić coś, co przyniesie nam punkty. Kluczem do zwycięstwa jest podejmowanie dobrych decyzji i łączenie efektów umieszczanych na planszy obszarów.

Co wyróżnia edycję specjalną?

Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę: 

  • 4 dodatkowe żetony włości (Most, Robotnicy, Żuraw oraz Gęsi), które mieszamy z żetonami włości w stosach w odpowiednich kolorach.
  • Posterunki graniczne, czyli nowe plansze graczy wyposażone w elementy, które należy ze sobą łączyć żetonami włości.
  • Białe zamki, które mieszamy z żetonami włości. Pozwalają na wykonywanie dodatkowych akcji. 
  • Karczmy, które kupujemy tak, jak żetony z czarnego magazynu i które służą do zapełniania regionów bez dodatkowych efektów.
  • Szlaki handlowe, które modyfikują system sprzedaży towarów.
  • Gra drużynowa, umożliwiająca rozgrywkę dwóm dwuosobowym zespołom.
  • Wariant solo.
  • Tarcze, czyli bardzo cenne elementy, które dodajemy do żetonów zamków na naszej planszy, modyfikujące zasady punktowania, pojemność magazynów, liczbę akcji itp.

Zawartość:

  • --- Komponenty z gry podstawowej:
  • 164 sześciokątne żetony włości
  • 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów)
  • 24 srebrne monety
  • 26 kwadratowych żetonów robotników,
  • 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów)
  • 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy)
  • 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy)
  • 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała)
  • 1 plansza (dwustronna)
  • 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10)
  • 4 dwustronne planszetki pomocy
  • --- Komponenty z dodatków:
  • 4 dodatkowe żetony włości
  • 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne
  • 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki
  • 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy
  • 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe
  • 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa
  • 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo
  • 18 żetonów tarcz: Tarcze
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie