• Kelp: Szczęki kontra macki

Symbol: PL-KP01

PREMIERA - wysłka od 01.10.25r.

Czas gry: 40 - 60 minut
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: 10+
Język: polski
199.95 -21% 158.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
158.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu Przedsprzedaż
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 9.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Paczkomaty InPost 19.99
Dostępność 4 szt.

Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!

Pod połyskującą taflą wody tańczą promienie słońca, zaś wodorosty kołyszą się w rytmie fal. Nieco głębiej pośród mroku nieuchwytna ośmiornica porusza się w ukryciu. Jej czujne oczy badają otoczenie, a delikatne macki poszukują pożywienia.

Prześlizguje się między kamieniami i unikając ostrych jeżowców i liczy na schwytanie ofiary. Najważniejsze dla niej to przetrwać. Nagle znikąd pojawia się niebiesko-szary kształt. To rekinek leniwy! Jest łowcą, którego napędza jeden cel: upolować ośmiornicę. Rozpoczyna się walka o życie.

Kto zwycięży? Ośmiornica czy rekin?

W grze Kelp jeden z graczy wcieli się w rolę rekina próbującego upolować ośmiornicę. Drugi zaś spróbuje przeżyć właśnie jako ona. Obaj gracze mają zupełnie inne cele i drogi do zwycięstwa. Ośmiornica wygrywa, jeżeli dotrwa do końca rozgrywki lub zdoła zjeść wszystkie płytki pokarmu. Rekin zaś może zwyciężyć tylko w jeden sposób: przeprowadzając udany atak i pokonując ośmiornicę w ostatecznym starciu.

Kelp to silnie asymetryczna gra dla 2 graczy. Każdy gracz korzysta z innych elementów i gra w odmienny sposób. Ośmiornica zagrywa karty, aby poruszać się po planszy, próbuje pozostać w ukryciu, jednocześnie zastawiając sidła na rekina, zjada swoje ofiary i rozwija umiejętności poprzez dodawanie nowych kart do swojej talii. Rekin rzuca kośćmi, przeszukuje okolicę i korzysta z wyjątkowych zdolności, starając się wytropić zwodniczego głowonoga.

Zawartość pudełka:

  • figurka rekina
  • 2 karty pomocy
  • 15 niebieskich kości
  • 10 żółtych kości
  • 10 czerwonych kości
  • 23 karty rekina
  • 4 kafelki rozwoju
  • 3 karty starcia rekina
  • worek na kości
  • dwustronna plansza
  • 18 płytek
  • żeton limitu ręki
  • 24 karty ośmiornicy
  • 2 karty pomocy
  • 3 karty starcia ośmiornicy
  • worek
  • instrukcja

Dane producenta

Galakta
Łagiewnicka 39
30-417 Kraków
Poland

sklep@galakta.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie