• Machina Arcana (edycja polska)

Symbol: PL-MARC01

Przerażające przygody na krańcu Ziemi

419.95 -18% 344.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
369.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier DPD 0
Kurier DHL 0
Dostępność 8 szt.

Zamówienie telefoniczne: 539820905

Witaj w naszym świecie, który jednak nie całkiem przypomina znaną nam Ziemię. Poza granicami rzeczywistości działają tajemne i złowrogie siły sprzed eonów, zdolne zniszczyć ludzką rzeczywistość i opanować nawet najpotężniejszy umysł. Naukowcy tworzą skomplikowane maszyny i latające pojazdy oparte o parę, tryby i sprężyny, a okultyści posługują się magią, by przypodobać się bóstwom z innych wymiarów. A wszystko przenika niewypowiedziana Groza, z którą przyjdzie Ci walczyć, gdy razem z przyjaciółmi wcielisz się w jednego ze śmiałych odkrywców, zdecydowanych poznać tajemnicę błękitnego meteoru. Wylądował on na dalekiej północy, a zorganizowana naprędce wyprawa badawcza ma odpowiedzieć na pytania, których nikt dotychczas nie odważył się zadać.

Machina Arcana to kooperacyjna gra planszowa w klimacie horroru, osadzona w steampunkowym uniwersum i przeznaczona dla 1-4 graczy. W jej trakcie uczestnicy wcielają się w odkrywców penetrujących tajemnicze podziemia i stawiających czoła istotom inspirowanym Mitologią Cthulhu autorstwa H.P. Lovecrafta. Rozgrywka opiera się na idei dungeon crawlera, a fabuła jest scenariuszowa - każda osobna przygoda obejmuje szereg pięknie zilustrowanych kart, które prowadzą graczy naprzód, a także charakteryzuje się unikatowymi zestawami kart Grozy i odkrywców.

Przygoda rozgrywa się na układanej z losowych kafelków planszy, pełnej pułapek, warsztatów, miejsc pozwalających na wykonywanie wyjątkowych akcji i wielu innych. Zaludniają ją potwory rodem z najgorszego koszmaru, które sprawią, że odkrywcy zastanowią się dwa razy nim staną z nimi do otwartej walki.

Osiągnięcie celu z danej karty rozdziału - a w dalszej perspektywie zrealizowanie założeń całego scenariusza - będzie wymagało od graczy planowania i mądrego gospodarowania zasobami, takimi jak kondycja czy esencja, a także wszelkiego rodzaju zdolnościami, przedmiotami i umiejętnościami postaci. Co gorsza, w wielu wypadkach na końcu rozdziału na odkrywców będzie czekać ukryte wcześniej zadanie związane z eksploracją wyjątkowego kafelka lub walką z wszechpotężnym przeciwnikiem.

Zawartość pudełka:

  • 8 kart i figurek odkrywców
  • 29 kart i figurek potworów
  • 35 kart rozdziałów
  • 156 kart przedmiotów
  • 60 wydarzeń odkrywców
  • 60 wydarzeń grozy
  • 13 kafelków planszy (dwustronnych)
  • 34 żetony ran / odliczania
  • 4 drewniane żetony zdrowia
  • 4 drewniane żetony kondycji
  • 4 drewniane żetony esencji
  • 12 znaczników odkrywców
  • 4 znaczniki grozy
  • 12 figurek zamkniętych drzwi
  • 10 żetonów zniszczonych drzwi
  • 56 żetonów zniszczenia / światła
  • 2 żetony wejścia / wyjścia
  • 3 drewniane żetony zagrożenia / rozstawiania / grozy
  • 1 drewniany żeton poziomu potworów
  • 3 kości mocnego ataku (k6)
  • 3 kości słabego ataku (k6)
  • 1 kość odnowy (k6)
  • 1 kość gry (k10)
  • 1 worek na kości
  • 1 plansza rozdziału
  • 4 plansze graczy
  • 49 podstawek na figurki
  • 4 arkusze pomocy
  • 1 Zasady gry
  • 1 Przewodnik
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie