-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry
-
Karcianki TCG
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Shadows over Innistrad
- Aether Revolt
- Hour of Devastation
- Rivals of Ixalan
- Ravnica Allegiance
- Throne of Eldraine
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Adventures in the Forgotten Realms
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Tarkir - Dragonstorm
- Final Fantasy
- Edge of Eternities
- Marvel's Spider-Man
- Avatar - The Last Airbender
- Evolving Skies
- Astral Radiance
- Brilliant Stars
- Lost Origin
- Silver Tempest
- Crown Zenith
- Scarlet & Violet
- Paldea Evolved
- Obsidian Flames
- 151
- Paradox Rift
- Paldean Fates
- Temporal Forces
- Twilight Masquerade
- Shrouded Fable
- Stellar Crown
- Surging Sparks
- Prismatic Evolutions
- Journey Together
- Destined Rivals
- Black Bolt & White Flare
- Mega Evolution
- Phantasmal Flames
- Ascended Heroes
- Komiksy
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry
-
Karcianki TCG
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Shadows over Innistrad
- Aether Revolt
- Hour of Devastation
- Rivals of Ixalan
- Ravnica Allegiance
- Throne of Eldraine
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Adventures in the Forgotten Realms
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Tarkir - Dragonstorm
- Final Fantasy
- Edge of Eternities
- Marvel's Spider-Man
- Avatar - The Last Airbender
- Evolving Skies
- Astral Radiance
- Brilliant Stars
- Lost Origin
- Silver Tempest
- Crown Zenith
- Scarlet & Violet
- Paldea Evolved
- Obsidian Flames
- 151
- Paradox Rift
- Paldean Fates
- Temporal Forces
- Twilight Masquerade
- Shrouded Fable
- Stellar Crown
- Surging Sparks
- Prismatic Evolutions
- Journey Together
- Destined Rivals
- Black Bolt & White Flare
- Mega Evolution
- Phantasmal Flames
- Ascended Heroes
- Komiksy
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
-
-
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Neuroshima: Bestiariusz - Maszyny
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
| Wysyłka w ciągu | 4 dni | ||||||||||||
| Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788396103123 |
- Opis
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
suplement 13 - Wciągający dodatek do Neuroshimy
Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.
Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy - tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach - znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych - jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie.
Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym - i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".
Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.
Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.
Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach - np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.
Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.
Dane producenta
Portal Games
Sienkiewicza 13
44- 190 Knurów
Poland
portal@portalgames.pl
- Nowości
109.95
34.95
69.95
69.95
69.95
69.95
69.95
69.95
209.95