• Nowe strony

Symbol: OLINOU01PL

PREMIERA - wysyłka od 27.10.23r.

139.95 -25% 104.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
139.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
Paczkomaty InPost 9.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Dostępność 8 szt.

Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!

Podróż w głąb książek!

Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji!

Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.

image

Na czym to polega?

  1. W każdej rundzie 1 z graczy staje się narratorem i „wchodzi do książki” jako przewodnik grupy. 
  2. Przewodnik najpierw czyta w myślach krótki fragment z książki i oznacza go jedną z ilustrowanych zakładek, a następnie odczytuje ten sam fragment pozostałym graczom.
  3. Uczestnicy muszą uważnie wsłuchać się w tekst i wspólnie przeanalizować go pod kątem formy oraz znaczenia, a następnie spróbować odgadnąć, którą zakładkę wybrał przewodnik. Oprócz tego każdy z graczy dysponuje własną zakładką misji – jej rozwiązanie musi znaleźć w przeczytanym fragmencie.
  4. Jeśli grupa odniesie sukces, należy przesunąć zakładkę obozu w stronę Zaginionego Miasta. Jeśli grupie nie uda się wybrać właściwej zakładki, zakładka obozu pozostaje na swoim miejscu, a gracze tracą żetony liter albo zakładki misji.
  5. Aby wygrać, gracze muszą dotrzeć swoim obozem do Zaginionego Miasta, skutecznie je eksplorować i odnaleźć ukrytą prawdę.

image

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Nowe strony perfekcyjnie łączą dwa wspaniałe hobby: czytanie książek i wspólną zabawę z grami planszowymi. To nie lada gratka dla wszystkich miłośników niezwykłych światów.
  • Gra pozwala spojrzeć na nowo na znane lektury i na nowo je eksplorować. Dzięki niej możemy jeszcze głębiej wejść do świata przedstawionego w książce i dać się zainspirować pojedynczymi zdaniami.
  • To coś więcej niż tylko zwykła, skojarzeniowa zabawa. Odgadywanie, jaką drogą podążały myśli przewodnika, stanowi tylko jeden z elementów gry. Oprócz tego czekają na nas zaskakujące misje, które wymagają od graczy nie lada skupienia. 

Zawartość:

  • instrukcja
  • 84 zakładki
  • kartonowy kompas
  • 32 żetony liter
  • 6 kart postaci
  • synchroliteromierz ed. II
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie